כל הפרויקטים
מיליון - #עדהנצחון
הפרויקט של
הליכודניקים החדשים
8 שנות עבודה קשה הובילו לרגע הזה: מכניסים ליכודניקים חדשים לכנסת *התמיכות יגיעו ישירות לחשבונות המועמדות המפוקחים של כל אחד מהמתמודדים*
214%
684,148
מתוך 320,000
0
נותרו
2963
תומכים
הכל או כלום.הפרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 14/01/2019

חצינו את היעד הראשוני בשעות בודדות, ממשיכים למליון!

שמונה שנות עבודה של הליכודניקים החדשים מתנקזות לרגע הזה: 
הרצת שישה מחברי הל"ח בפריימריז של הליכוד.


כדי שנצליח במשימתנו, אנחנו צריכים את התמיכה שלכם, ובכנות? גם כמעט שני מיליון שקל. 

למה?

אנחנו 10,000 פקודים שזכאים להצביע בפריימריז. זה המון.

אבל כדי להגיע למקומות הריאליים, אנחנו צריכים יותר

ולכן, ביום הפריימריז אנחנו צריכים להביא לקלפיות את "הליכודניקים החדשים הישנים": הליברלים; אנשי ההדר הבית"רי; אלה שתמכו במרידור, ריבלין ומיקי איתן; אלה שיודעים איזה איש היה מנחם בגין ועד כמה חלק מהנציגים שיש למפלגה היום התרחקו מדרכו.

כדי להגיע אליהם אנחנו צריכים מחקר, סקרים, פילוח, פרסום או בקיצור: קמפיין.

וקמפיין, לצערנו, עולה כסף. 

לחברי הכנסת המכהנים יש את "חוק אמסלם" שדואג שכל אחד מהם יקבל 320 אלף ש"ח לכיסוי הוצאות הריצה לפריימריז.

ולנו? לנו יש רק אתכם.

כיוון שהקמפיין כבר יצא דרך ואנחנו צריכים כסף נזיל, הצבנו רף ראשוני נמוך של 320 אלף ש"ח שאותו אנחנו מצפים לנפץ ביום-יומיים הראשונים.

אבל האמת היא, שכדי לתת פייט אמיתי, כל מועמד שלנו צריך 320 אלף ש"ח.

320 אלף שקל - לכל ששת המתמודדים שלנו ביחד יש כסף כמו לאורן חזן אחד.

640 אלף שקל - לכל ששת המתמודדים שלנו ביחד יש כסף כמו לאורן חזן ודוד ביטן.

960 אלף שקל - לכל השישה ביחד יש כסף כמו לדוד ביטן, מיקי זוהר ואורן חזן.

1,280,000 ש"ח - טוב, הבנתם את הקטע.

אנחנו צריכים כמעט 2,000,000 ש"ח כדי לנצח אותם.

למה צריך כל כך הרבה כסף:

התשובה היא כזו (והיא ארוכה):
בזכות הפעילות הקשה של כולנו אנחנו נגיע לפריימריז הקרובים עם קרוב ל-10,000 מצביעים מאוכשרים. זה המון, וזה משפיע, אבל זה לא מספיק בשביל להכניס חבר כנסת למקום ריאלי ברשימה. אנחנו צריכים לפחות כפול מזה. על סמך מחקר וסקרים שעשינו אנחנו מאמינים שיש בקרב 150-100 אלף מתפקדי ליכוד שיכללו בפנקס הבוחרים עשרות אלפים שמרגישים כמונו, אבל לא מכירים אותנו ולא שמעו עלינו.

בשביל להצליח במשימה אנחנו צריכים לאתר אותם, להציג להם את הקבוצה שלנו, האג'נדה שלנו והמועמדים שלנו בדיגיטל ובפייסבוק, לדבר איתם בטלפון, לפגוש אותם בחוגי בית ולעודד אותם לצאת מהבית ביום הפריימריז. בשביל להצליח לעשות את זה אנחנו גם חייבים להגיע לתקשורת ולגרום לה להתעניין בנו ולסקר אותנו. ואת כל זה אנחנו צריכים לעשות מול עשרות מתמודדים אחרים שקיבלו צ'ק מהמדינה על 320 אלף כל אחד בשביל להציף את המדיה הדיגיטלית ואת והתקשורת. זה קשה, וזה דורש ה-מ-ו-ן כח אש. הצלחנו להציב 6 מתמודדים וקבענו יעד שמשקף את המימון של המתחרים שלנו - 320 אלף שקל לכל מועמד, כלומר 1.92 מיליון שקלים. זה אכן סכום אדיר.

התלבטנו ושקלנו במשך חודשים כיצד לגשת לקמפיין הזה, וזה לא היה פשוט בכלל לייצר את האסטרטגיה. בסופו של דבר החלטנו שאת כח האש הגדול שצריך כדי להתגבר על "רעש" מטורף שהמערכת הפוליטית מייצרת כרגע, אנחנו נייצר במספר דרכים: ריבוי מועמדים, שמשקיעים את כל-כולם בלהפיץ את הבשורה, ומייצרים סינרגיה ביניהם. מסרים מאוד חדים שיכולים להגיע לתקשורת ולגרות אותה לסקר אותנו כדי לייצר מוכרות, שימוש חכם וממוקד בפייסבוק ובדיגיטל, והשקעה גדולה במוקד טלפוני.

ועכשיו בואו נדבר על הכסף:
מזה מספר חודשים המועמדים עצמם, חברי המטה ומתנדבים נוספים מנהלים ומבצעים חלק גדול מאוד מהפעילות בעצמם, בהתנדבות, כדי לצמצם את העלויות כמה שאפשר. ועדיין - אנחנו מנהלים את הקמפיין הזה תחת לחצים מאוד גדולים, גם מימוניים וגם פוליטיים. והלחץ הכי משמעותי - זמן.

זה אומר שאנחנו עדיין נאלצים לעבוד עם הרבה מאוד גופים חיצוניים (לא היה זמן להקים אתר גיוס כספים מתפקד משלנו, למשל). והם לוקחים את העמלות שלהם, וכמובן, מע"מ. המשמעות היא שלכל סכום בפירוט שלהלן צריך להוסיף 17% מע"מ (לצערנו הכללים לא מאפשרים להזדכות על המע"מ במימון בחירות מקדימות), ועוד כ-11% עמלות שהולכות להדסטארט, לחברת האשראי ולחברת הסליקה.

עלות קבועה:
העלות של "כרטיס הכניסה" שלנו בכלל לפעילות הזו היא משהו כמו 360,000 ש"ח: סקרים, ניתוח נתונים, ייעוץ מקצועי, הקמה משפטית, הקמת חמ"ל, ביקורת וראיית חשבון, יח"צ, הפקת סרטון, הקמת ההדסטארט, חוזים, רישום המועמדים, הקמת אתרים ועוד מלא דברים אחרים. עם מע"מ ועמלות כבר הגענו לחצי מיליון שקלים. רק אחרי שהשקענו את הסכום הזה בכלל אפשר להתחיל על התוצרים שיוצאים החוצה ומגיעים לאנשים.

מוקד טלפוני:
זה לב הקמפיין. כל המומחים והנתונים מראים שזה כלי העבודה הכי יעיל ואפקטיבי בשביל לשכנע אנשים ולהניע אותם לפעולה. זה אומר שאנחנו צריכים להתקשר תוך חודש לעשרות אלפי אנשים, לחדד את המיקוד, ולדבר עם תומכים פוטנציאלים מספר פעמים. זה יכול לעלות עד 150,000 ש"ח. בתוספת מע"מ ועמלות הגענו ל-200 אלף.

"יום בחירות":
גם אנחנו לא ידענו קודם, אבל האופרציה של יום הפריימריז היא אופרציה מורכבת, ויקרה. יש צורך לפרוס מאות מתנדבים בקרוב ל-100 אתרים ברחבי הארץ, לתדרך אותם, להאכיל אותם, לדאוג שלא מזייפים ולא משחיתים פתקים שלנו ולא מרמים ולא מחלקים בשמנו רשימות מומלצים מזוייפות או מונעים גישה לקלפי, להזכיר לאנשים את רשימת המומלצים, לשים דוכנים, פוסטרים, חולצות וכו', לעזור לאנשים להבין לאן הם צריכים להגיע, ועוד ועוד. היריבים שלנו נוהגים לשתף פעולה זה עם זה בנושאים האלו וכך מורידים את העלות. לנו הרבה יותר קשה לעשות שת"פ כזה. העלות: 40-80 אלף ש"ח. עם עמלות ומע"מ - עד 110 אלף שקלים.

שיווק ופרסום:
חלק גדול מהעלויות הולך לפה, ונזכיר את הסיבה: ליריבים שלנו יש הרבה כסף - 30 חברי כנסת קיבלו 10 מיליון שקלים כדי לפרסם בפייסבוק ובתקשורת. זה אומר שהמחירים של שטחי הפרסום מאוד מתייקרים. בנוסף יש להם נכס שלנו אין: מוכרות בקרב הקהל הליכודי. בשביל לנצח אותם בשני המגרשים אנחנו צריכים לייצר מתקפה גדולה, רועשת וממוקדת על קהל מטרה מפולח בפייסבוק, בווצאפ, באתרי חדשות ובאתרי תוכן. אנחנו צריכים לגרום לשמות ולפרצופים של המועמדים שלנו להיכנס לתודעה שלהם. העלויות מחולקות לשניים: עלויות הפקה, עריכה, קריאייטיב, גרפיקה, כתיבה וכו' - 200,000 שקלים, עם מע"מ ועמלות - 300 אלף. עלויות קידום מודעות בפייסבוק, רכישת באנרים, הפצה באאוטבריין וטאבולה (למי שמכיר) ומדיה נוספת לפרסום: לשם הולך כל שאר הכסף שנצליח להשיג. אלה בעצם הפגזים שיוצאים מהתותחים שבנינו בכל שאר הכסף, ושם צריך לשים כמה מאות אלפי שקלים לפחות. בתוספת מע"מ ועמלות הסכום של כל ההוצאות מגיע ליעד הגיוס.

*הערה חשובה בנוגע לשקיפות: מבקר המדינה דורש דיווח מפורט ומדוקדק על כל תרומה ועל כל הוצאה ספציפית בצורה מפורטת של כל מועמד בבחירות המקדימות והכל מפורסם לציבור בשקיפות מלאה באתר מבקר המדינה, ולכן גם חשוף לכל מי שפה.

---

אנחנו צריכים אתכם - כל אחד ואחת מכם - כדי לגייס כסף שיהפוך את החזון לניצחון: חברי כנסת ממלכתיים, דמוקרטיים וליברליים שייצגו אותנו בכבוד.  

שימו לב - בגלל שמותר לתרום רק באופן אישי, התמיכה שלכם מורכבת למעשה משש תרומות קטנות, אחת לכל אחד מהמועמדים: הדר ויסמן-שמחוני, ניר הירשמן, ליאור מאירי, אסף רותם, דן קלארמן ויניב טוירמן - שינהלו קמפיין מכובד ומנצח.

לכל שאלה, תהיה או תמיכה בדמוקרטיה חפשו "הליכודניקים החדשים" וכנסו לדף שלנו

לקריאה על המתמודדים חפשו "הליכודניקים החדשים" בגוגל וכנסו לאתר שלנו

#עדהניצחון   

* לפני התמיכה בנו, חובה לקרוא את הצהרת התומכ\ת

** מאוד מאוד חשוב למלא את כל השדות בפרטים מלאים ואמיתיים, אחרת, לפי הוראות מבקר המדינה נאלץ להחזיר את התמיכות.

רק רצינו לעדכן אתכם
שבשביל חוויה באמת מושלמת, עדיף לגלוש דרך דפדפן כרום, בואו לראות בעצמכם.