כל הפרויקטים
ספר מסעות ישראלי
הפרויקט של
עידן להב
ג'ינג'י, נשוי ואב לשניים, חי בשביל לטייל ולספר. מזמין אתכם לתמוך בהוצאה לאור של ספר מסעות מקורי ומרגש על נוף, היסטוריה ומפגשים עם אנשים.
109%
24,465
מתוך 22,500
ימים נותרו
208
תומכים
הכל או כלום.הפרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 19/12/2018

"שבילים לא באמת קיימים,

הם נוצרים על ידי מי שצועדים לאורכם"

אנטוניו מצ'אדו, משורר ספרדי.

* * * * *

אני מזמין אתכם לקחת חלק בהוצאת הספר שלי לאור.

מדובר בספר מסעות ישראלי המבוסס על תיעוד של חוויות ומפגשים שלי, כבן הארץ הזו, לאורך השנים האחרונות עם אנשים שונים ומגוונים.

הספר כולל יותר מ - 40 סיפורי מסעות מצחיקים, מפתיעים ומרגשים עם תובנות לחיים ורגעי קסם שהארץ שלנו ובעיקר הנוף האנושי שבה יכולים לספק.

* * * * *

באמצע שנות השלושים של חיי מצאתי את עצמי נשוי עם שני ילדים קטנים. השגרה המבורכת שלי כללה בעיקר רוטינה קבועה ועייפה של פקקים, עבודה, בית, משפחה וחוזר חלילה.

הרגשתי שחיי קצת משעממים.

נסיעה קצרה לחבר בלונדון, לפני מספר שנים, שינתה לגמרי את ההוויה היומיומית שלי.

הבנתי שמה שהכי מעניין אותי בחיים זה לצאת לטייל ולספר.

חזרתי לארץ והתחלתי לתעד חוויות ומפגשים עם אנשים שהם מחוץ לשגרה היומית שלי. נסעתי למקומות מעניינים, חוויתי, כתבתי ושיתפתי עם חברים ובני משפחה.

מושפע מספרי מסעות מפורסמים מהעבר, יצאתי לכתוב את ספר המסעות הישראלי שלי.

* * * * *

בספר הזה תמצאו סיפורים נבחרים מהשנים האחרונות.

הסיפורים התרחשו במקומות, באזורים ובקרב מגזרים שונים בארץ.

צפון ודרום. מזרח ומערב

כבונוס, יש גם מספר סיפורים מביקוריי בירדן ובמצרים.

* * * * * *

טעימה קטנטנה מהספר:

נפרדנו לשלום עם חשק עז לשתות כוס קפה ערבי אותנטית.

בחזרה לרכב עברנו שוב ליד אחמד ושאלנו אותו היכן לדעתו כדאי לנו לשתות. אחמד סיפר שבתו נאהד מוכרת קפה, יחד עם בעלה, בתצפית עין זיוון ושכדאי שנעבור אצלה.

"אתה יורד למטה, פונה שמאלה בכיכר, אחרי 250 מטר פונה ימינה ואז עם הכביש כבר תגיע לתצפית.

יש שם שני דוכני קפה, אבל אתה ישר תדע מי זו בתי נאהד.

לא תוכל לפספס, היא היפה ביותר בבנות רמת הגולן.

תגיד לה ששלחתי אתכם אליה ותמסור לה ד"ש חם ממני", אמר אחמד בהתלהבות.

כשהגענו לתצפית באמת ראינו שני דוכנים. בשניהם עמדו נשים דרוזיות.
חיפשתי את היפה בבנות הגולן לפי הנחיותיו של אחמד.
הקושי היחיד בכך היה שכל הנשים שם היו מכוסות מכף רגל ועד ראש.

רק עיניהן היו גלויות.

* * * * * *

בחלק מהסיפורים תמצאו איורים מיוחדים של המאייר האדיר - אדיר לייבה, ששמו מעיד על יכולותיו וכישרונו.

ספר חובה לכל מי שאוהב אנשים, טיולים וסיפורים קטנים-גדולים של החיים.

הספר כבר כתוב, אבל רק אם אשיג 100% מהיעד הוא יוכל לצאת לאור. אני מזמין אתכם להיות שותפים בהוצאתו, בכך שתבחרו לכם אחת מן התשורות המופיעות בדף.

*לאחר שהקמפיין יסתיים בהצלחה, בעוד כמספר חודשים, הספר ייצא לאור ואתם תקבלו את התשורות אותן בחרתם.

** אחרי גיוס של 100% מסכום היעד של פרויקט הוצאת הספר, אעביר תרומה בסך של 2,000 ש"ח לפרויקט חברתי חשוב לצעירים חסרי בית : "מישהו לרוץ איתו" של עמותת "עלם".

מרגע שנערים חסרי בית מגיעים לגיל 18, הם נחשבים על ידי המדינה לבוגרים, מוצאים מהמסגרות ששהו בהם, ולמעשה אין להם שום מקום בעולם אליו יוכלו להגיע ולהרגיש בבית

לא מיטה להניח את הראש, לא מקלחת, לא ארון עם בגדים נקיים ולא סיוע של בוגר שמכווין אותם להמשך החיים. רבים מהם מתדרדרים לסמים ולזנות.

כאן "מישהו לרוץ איתו" נכנסים לתמונה. השלטר שלהם בת"א הפועל 7 ימים בשבוע, הצוות המסור וחבורת המתנדבים הם בעצם הבית והמשפחה של אותם צעירים.

הסיפור העצוב של אותם צעירים חסרי בית נגע בי. ברגע שהחלטתי שאני הולך להוציא את ספר המסעות שלי לאור, באמצעות מימון המונים, הרגשתי שאני רוצה גם לתמוך באחרים, במסעות החיים שלהם.

* * * * *

אז בואו ותיהיו שותפים בהוצאה לאור של ספר מסעות ישראלי.