כל הפרויקטים
מַרְאָה
הפרויקט של
עידו דוד ששון
משחק אבחוני מרהיב למפגש נדיר, מסתורי ומופלא עם התת-מודע. מיועד לכל מי שמוצא עצמו מתעניין ברוח ובמיסטיקה: מורים, מאמנים ואפילו הורים...
102%
26,563
מתוך 26,000
0
נותרו
65
תומכים
הכל או כלום.הפרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 22/10/2017

סודות רבים וידע כמוס שנשמרו במשך דורות אצל חכמי תורת הנסתר, היוו את מקור הכוח לפענוח מכמני נפש האדם, מהות חייו וייעודו בעולם.

למן הזמן העתיק ועד ימינו מנסים רבים לגלות ולחשוף סודות עצומים אלו תוך ניסוח מתודות שונות להעצמה אישית וסיוע לבני המין האנושי בחיבור החומר והרוח, הכוח והפועל, הנשמה והגוף, המודע והתת-מודע.

*

מַרְאָה

הינה שיטה חדשנית, מופלאה ומעוררת השתאות המציעה לכם להצטרף אל מסע לימודי אדיר ומעמיק העובר בין חכמי תורת הנסתר והקבלה היהודית, תורות המזרח השונות, מומחים לנפש האדם, מאמנים, מטפלים ואנשי רוח מכל התקופות ומרחבי הגלובוס כולו.

שיטה ראשונה מסוגה המאגדת בתוכה את הקשרים הבלתי אפשריים בין הנחש והסלמנדרה לעוף החול והחד-קרן, בין רבי נחמן מברסלב לאוספנסקי, בין עשר הספירות לפרויד וקרל יונג, בין ספר יצירה לקלפי הטארוט ועוד...

*

בכדי להנגיש את הסודות העתיקים החבויים בשלל הסמלים והספרים הנ"ל ועוד, ומתוך אמונה כי בידי כל אדם היכולת לצאת למסע מעמיק אל תוככי נפשו תוך פתרון בעיות וסילוק גורמים מעכבים, בניתי ערכת משחק מרהיבה המבוססת על שלל היסודות אותם אספתי במשך שנים. 

אני מזמין אתכם להצטרף אליי למסע ולתמוך בפרויקט שלי בכדי לאפשר את הוצאתה לאור של ערכת המשחק "מַרְאָה" 

ערכת משחק אבחונית זו מיועדת לכל מי שמוצא עצמו מתעניין ברוח ובמיסטיקה ולא רק: המשחק יכול להתרחש בין מטפלים מכל סוג שהוא למטופלים, בין מאמנים לחניכים, בין מורים לתלמידים ואפילו בין הורים לילדים.

המשחק בנוי כמסע מהנה ופשוט מחד, אך מרתק ומסתורי מאידך.

מסע שיותיר את הפוסע בו נפעם מעוצמת המפגש עם רבדי התת-מודע שלו עצמו. זוהי דרך חדשה, מלאת גילויים אל פתרון ופענוח סודות החיים והיומיום.


*

הוראות והסבר מורחב לשיטת "מַרְאָה":

יש לדעת כי באסכולת הטארוט, בתורות המיסטיות השונות ואף בגישה לתורת הנסתר והקבלה ישנן שתי גישות בסיסיות: הגישה הפסיכולוגית והגישה המאגית.

לדוגמא: בפתיחה המסורתית של קלפי הטארוט ניתנת האפשרות לבחור קלף לאחר עיון קל בחפיסה (הגישה הפסיכולוגית) או להפך, כאשר החפיסה הפוכה והבוחר לא רואה קודם את הקלף שבחר או את שאר הקלפים בחפיסה (הגישה המאגית-סינכרונית).

דוגמא נוספת: הרמב"ם בוחר לפרש כי המסרים העולים מהסיפור המפורסם והמסתורי על "ארבעה נכנסו לפרדס" (המופיע לראשונה בגמרא מסכת חגיגה דף יד:) מהווים עיון פילוסופי בנבכי המחשבה (הגישה הפסיכולוגית). לעומתו, הרמב"ן בוחר לבאר זאת כי קיים ידע נסתר בבריאה אשר ניתן להתחבר אליו באמצעים שונים כמו עליית נשמה וכד' (הגישה המאגית-סינכרונית)

התת-מודע הקולקטיבי או הארכיטיפ (מונחים שטבע הפסיכולוג קרל יונג) מלמדים כי ישנו ידע נעלם שטמון אצל כל בני האדם באשר הם. יונג טען כי ניתן לגשת אליו בדרכים שונות, ביניהן לא פסל דרכים מיסטיות.

כפי הידוע במסורת היהודית, מלאך מוסר את התורה כולה כבר לעובר במעי אימו. מיסטיקנים רבים החביאו את סודות התת-מודע בתוך דמויות ילדותיות, סיפורי מעשיות ועוד...

*  

הוראות למשחק "מַרְאָה":

* על פי האמור לעיל, משחק "מַרְאָה" יכול להתבצע בשלוש גישות לבחירתכם: 1. הגישה הפסיכולוגית 2. הגישה המאגית 3. הגישה המשולבת

* למשחק "מַרְאָה" מספר פריסות. הראשונה שבהן מבוססת על סיפורו של רבי נחמן מברסלב "מאבידת בת מלך" והיא זו שתופיע בערכה אותה תוכלו לרכוש כאן.

(עדכונים על פריסות נוספות יישלחו בעתיד לרשימת התומכים)

* שטח הטיפול בין המטפל למטופל בשיטת "מַרְאָה" נשאר סטרילי וסודי. למטפל לא ידוע שמץ דבר על "בעיית" המטופל טרם תחילת המשחק.

תוך כדי המסע, יתבררו למטפל אט אט פרטים וגילויים אשר בסופו של דבר יובילו לשחרור בת המלך – סיוע מעשי לפתרון הבעיה.


תפקידים ודמויות (לפריסה ראשונה): 

מאמן / מטפל / מנחה / הורה  - "מדריך המסע" האחראי על מינוי ה"משנה למלך"

חניך / מטופל / תלמיד / ילד - "משנה למלך" היוצא למסע חיפוש אחרי בת המלך

בעיה / עיכוב / חסם / - בת המלך הכלואה


שלבים: 

שלב ראשון : קריאה משותפת של סיפור הרקע למסע המופיע בחוברת המצורפת

שלב שני :  המשנה למלך (המטופל) בוחר קלף מהחפיסה המצורפת, המשקף את מי שהוא מעוניין לצרף למסע

שלב שלישי : התקדמות בתחנות המסע לפי ההנחיות המופיעות בספר כאשר לכל תחנה מצורפת חבילת קלפים מותאמת ממנה בוחר המטופל (המשנה למלך) את הקלף המתאר את המצב הנתון

סוף המשחק : שחרור בת המלך

 * 

מה בקופסה? 

- ספר רקע נלווה לשיטת "מַרְאָה"

- חוברת הוראות לערכת המשחק "מַרְאָה"

- לוח מסע

- כלי משחק

- חפיסת קלפים ערוכה מחדש ומותאמת לשיטת "מַרְאָה" המבוססת על דמויות מקלפי הטארוט ועולם האלכימיה

 

* 

מה בספר "מַרְאָה"?

ספר הרקע לשיטת "מַרְאָה" מספק פרשנות שטרם פורסמה, הקושרת את התורות המיסטיות למקורן הקדום ביותר - ספרות הקבלה ותורת הסוד היהודית בשפה ברורה ובליווי תמונות, תרשימים מקצועיים ומוטיבים מעולם הקבלה, הטארוט והאלכימיה.

עד היום, סיפקו אסכולות המיסטיקה השונות מידע פגום וחסר קוהרנטיות ורצף מסורתי בהעברת הסודות, ובעקבות כך רווחות כיום בעולם המון פרשנויות מוטעות וחסרות עיגון.

הרעיון הבסיסי של ספר "מַרְאָה" הוא בעיקר לפרש ולתת רקע למוטיבים המופיעים בפריסה הראשונה והנוכחית (על פי מעשה "מאבידת בת מלך") וללוות אותם עד למקורם הקדום תוך מתן הוכחות רבות. 


*

נעים מאוד!

 שמי עִידּוֹ דָּוִד שָׂשׂוֹן (38)

נשוי, אב לחמישה ומתגורר בירושלים. 

 אני מוֹרֶה, מאמן, וחוקר מומחה לתורות שונות כבר עשרים שנה. 

הגיתי את שיטת מַרְאָה לאחר שגיבשתי את מאגרי הידע שצברתי ברחבי העולם לכדי שיטת אבחון וטיפול שבכנפיה בשורת מהפכה של ממש לעולם האימון וההעצמה. 

רק רצינו לעדכן אתכם
שבשביל חוויה באמת מושלמת, עדיף לגלוש דרך דפדפן כרום, בואו לראות בעצמכם.