מכונת השיווק
הפרויקט של
עפר לנדוי
אני מזמין אתכם לתמוך בהוצאת הספר שלי "מכונת השיווק (...הבלתי ניתנת לעצירה)" . ספר הדרכה לבניית מערך שיווק המתאים לכל עצמאי\ת ובעל\ת עסק .
105%
62,862
מתוך 60,000
0
נותרו
256
תומכים
הכל או כלום.הפרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/06/2017

שלום לכולם .. 

פרוייקט מכונת השיווק השיג את יעד הגיוס הראשון שלו , הרבה לפני הזמן שהוקצב ועכשיו זאת עובדה : 

מכונת השיווק עובדת ויוצרת עסקים מנצחים !!

ביקרתם כבר בעמוד הפרוייקט שלי והחלטתם לחכות שהפרויקט יהפוך לבטוח ?   פעם    ראשונה שלכם כאן ? זה ממש לא משנה . עכשיו הזמן שלכם להצטרף להצלחה ולשריין לעצמכם את הספר שלי . 

עוד לא הכרנו ?   שמי עפר לנדוי , אני מלווה עסקי כבר 10 שנים ומעכשיו גם הכותב של הספר מכונת השיווק  - ספר שהוא מדריך מעשי , שיטה מובנית שהוכחה במאות רבות של עסקים להצלחה שיווקית ועסקית .

כמה אני אוהב לבנות מכונות שיווק !

אפשר לקחת אויר  ,הספר הוא עובדה קיימת ועוד לפני ראש השנה תוכלו למשש אותו ולקרוא בו . נשאר זמן לקמפיין ואני מלא תשוקה לנצל אותו לטובת הדבר האמיתי לעבוד בשבילכם .. על אמת ! 

אם אתם חושבים שאחרי חודש וקצת של קמפיין מתיש התעייפתי או נשחקתי ואני מחפש להרגיע - תחשבו הפוך I עכשיו מתחיל כל הכיף , יש לי את ההזדמנות יוצאת הדופן והחד פעמית לעבוד אתכם בשטח .. כל אחד מכם לפי הצורך שלו. 

יש לי תשוקה עצומה לעבודה שלי , לחשוב יחד אתכם ... לתת דחיפה  , לכתוב חומרים שיווקיים ,לחבר בין אנשים -זה מה שאני יודע לעשות הכי טוב . 

רק לכם - התומכים שלי אני מציע סדרה של תשורות שאין לי שום יכולת להציע אותם בשיגרה , אבל עכשיו , בימים המיוחדים האלה אני רוצה שנעוף עליהם ביחד . 

אפגש אתכם לשעה מרוכזת , אכתוב לכם חומרים שיווקיים , אגייס לכם לקוחות , אגיע אליכם ליום עבודה מרוכז . ככה פשוט נייצר גלגל תנופה למכונת השיווק שלכם . 

ועכשיו... הגיע הזמן לגלגל תנופה !

בויקיפדיה  -   "גלגל תנופה משמש לאגירת אנרגיה מעבר למומנט שמספק מקור האנרגיה, זאת באמצעות אגירת אנרגיה לאורך זמן ושחרור בפרק זמן קצר " 

מה אתם אומרים ?  רוצים להניע את מכונת השיווק  שלכם עם גלגל תנופה אמיתי ? כזה שיתן לכם את  דחיפה חזקה קדימה ? 

במיוחד בשבילכם , התומכים שלי שרוצים להוסיף  גלגל תנופה לספר שרכשתם או מי שמצטרף רק עכשיו , יצרתי סדרת תשורות חדשות ו מ-ע-ו-ל-ו-ת שלכולן יש מכנה משותף ...  

אני עובד בשבילכם - תכלס בשטח !

כל התשורות החדשות מתחילות במונח - גלגל תנופה ולא סתם , פשוט כי המטרה של כולן לתת התנעה חזקה ועוצמתית למכונת השיווק שלכם . 

נשאר עוד מספיק זמן להצטרף לרכוש לעצמכם תשורות שלא יהיו כאן יותר , הם  מיוחדות ומיועדות אך ורק כדי לתת לתומכים בפרויקט שלי את מה שלא אעשה בשביל אף לקוח אחר  בהמשך . 

התשורות בקצרה  : 

- פגישה אישית איתי להתנעת מכונת השיווק . 

- אני כותב 4 פוסטים מנצחים לעמוד הפייסבוק שלכם . 

- אני כותב פרופיל עסקי מנצח שלכם . 

- אני מגייס לקוחות עבורכם .. על אמת . 

- הזמנה להרצאה  מעשית - שנת מכונת השיווק שלי . 

- יום שלם שלי אצלכם בעסק 

רוצים יותר פרטים ? מעוניינים להצטרף ? חפשו בתשורות .. 

רוצים משהו אחר ?  יש לכם דרך לנצל את הזמן  , הידע והקשרים שלי בצורה שמשרתת אתכם טוב יותר - כתבו לי ונבנה תשורה ייחודית ואישית עבורכם . 


למי שעוד לא קרא .. קצת רקע על הספר שלי שיצא בקרוב : 

ממה מורכבת מכונת השיווק:


ההבטחה היא תעזור לך להגדיר את המוצר שלך, ההבטחה השיווקית וקהלי היעד ובהתאם תדריך אותך כיצד ליצור את החומרים השיווקיים שלך למשל אתר אינטרנט. 

הטכניקה – היא  תבנה עבורך רשימה מסודרת של טכניקות באמצעותם תוכל לקבל הפניות ולידים  ממקורות שונים.

תהליך המכירה -  תקבל מדריך מפורט על הטיפול בהזדמנויות, כיצד לבנות משפך מכירות יעיל ולא פחות חשוב מכך איך לנהל את פגישת המכירה.

 ניהול לקוחות - הדרכה וכלים מפורטים על ניהול הלקוחות שלך,  פעילות שתגרום לכך שיהפכו לנכס היקר ביותר שלך.

הספר כולל עשרות דוגמאות מהשטח וארגז כלים מעשי לשימושך. בנוסף, הספר ילמד אותך כיצד להשקיע את הכסף שלך באפיקים המתאימים ביותר, במה למקד את משאבי הזמן והמאמץ ואחרי אילו לקוחות לחזר.

מכונת השיווק תדריך אותך כיצד להפיק מעצמך ומהעסק את המירב והמיטב.  

מכונת השיווק היא שיטת עבודה מוכחת ומסודרת שמתאימה לכל בעל עסק!
אני מאמין שבשנת 2017 ניתן לצרוך מידע ולרכוש כלים בהרבה מאד דרכים, זאת הסיבה שתוכל לבחור האם להסתפק ברכישת הספר או להצטרף להרצאה, סדנאות או להזמין מפגש אישי אחד על אחד איתי.
אני מתחייב בפני כל אחד ואחת מכם שבכל שרות שתבחר– תקבל תמורה מקצועית שהיא מעל ומעבר, ותגלה מהר מאוד שמעבר לידע והניסיון, אני שחקן נשמה של העסק שלך.

אני מזמין אותך לבחור מתוך מגוון האפשרויות המוצגות בעמוד הקמפיין וביניהן :


 ספר דיגיטלי או ספר מודפס - מדריך מעשי להקמת מכונת שיווק בעסק שלך.

הרצאה חווייתית שלי- על הדרך הטובה ביותר לבנות את פעילות השיווק בעסק שלך.

סדנאות מעשיות - בכל אחד מארבעת פרקי הספר - ההבטחה השיווקית הטכניקה תהליך המכירה ניהול הלקוחות.

מפגש אישי איתי-  אחד על אחד. 

אתה תבחר את הדרך, אני אעשה את כל השאר בשבילך .


איך הכל התחיל:


לפני בדיוק 10 שנים, רגע לפני גיל 40,  אחרי כמעט 20 שנות ניהול בעסקים משפחתיים החלטתי לעשות הסבה מקצועית וללוות עסקים .  הקמתי לעצמי מערכת שיווקית שהלכה והתפתחה עם השנים  והיום אחרי עשור אני גאה על כך שליוויתי בהצלחה יותר מ-1000 עסקים בתחומים שונים ומגוונים. 

כתיבה היא האהבה הגדולה שלי. את ההחלטה לכתוב ספר מקצועי קיבלתי כבר לפני 10 שנים ואחרי כמה התחלות שלא התפתחו  ,גיבשתי לפני כשנה את המודל של מכונת השיווק ( ...הבלתי ניתנת לעצירה  ).   

במקום הכי אישי – כתיבה היא דבר נפלא עבורי, היא ממלאת ומרגשת, התנועה בתוך המילים והמשפטים עד לתוצר סופי של פיסקה, עמוד ואחר כך פרק היא המימוש העצמי האמיתי שלי . 

ברמה המקצועית, ציער אותי תמיד שמספר לא מבוטל מהפונים אלי נאלצו לוותר על השירות שהצעתי בשל העלויות הכרוכות בו, אני מודע לכך שלא הצלחתי להגיע אל מרביתם ולשתף בשיטת העבודה שפיתחתי. 


השאיפה הגדולה ביותר שלי היא להגיע אליך, לתמוך, ללוות ולהדריך בדרך שאתה בוחר ומתאימה למידותיך, תקציבך והאופן המועדף עליך. בעזרת התמיכה שלך אוכל להוציא את הספר ולספק מערך הרצאות, סדנאות ומפגשי ליווי אישיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר .   

 

טעימה מהספר ... גיוס לקוחות חדשים.


הרכיבים המרכזיים של מערכת גיוס לקוחות חדשים: 

                                                   

רבע לחמש הייתה השעה שבה יוסי התפנה לשבת על דוחות האקסל שסיכמו את פעילות המכירות. חמישה לידים נכנסו היום וכולם טופלו.  מספר הלקוחות במו"מ נשאר ללא שינוי.  מבט מהיר על הסטטיסטיקה של האתר ובמייל היומי למנהל הקמפיין הראה: אפס לקוחות חדשים בחודש האחרון... עגום . איך זה שלא הצלחתי לסגור אף עסקה מכמעט 40 לידים -ו-12 הצעות?                                                                

באותה שעה בעסק אחר:

בחוץ התחיל להחשיך, וצוות ההפקה סיים להעמיס ויצא לאירוע בעמק חפר. רעות הרגישה שעם כל אדם שעוזב את המשרד יוצא ממנה עוד קצת אוויר. המאפרה בצד השולחן הייתה מלאה מפגישות היום ומההמולה שהתרחשה לפני חצי שעה. רעות הפנתה את ראשה ימינה ושמאלה: פתקים , פתקים ועוד פתקים, ייאוש. הטלפון במזכירות התחיל לצלצל. היא נשענה בחוסר חשק על משענת הכיסא, התרוממה וצעדה לעמדת המזכירות. הלו... כן... שלום, זאת רעות? קיבלתי המלצה עלייך, ואני מחפש מפיקה לחתונה בקיץ. את פנויה לשיחה? חצי שעה אחר כך, כשקיבלה את טופס ההזמנה חתום במייל, אמרה לעצמה: זהו, עשיתי את היומית, אפשר ללכת הביתה.

עם איזה סיפור אתם מזדהים יותר? עם המערכת המסודרת להפליא אך חסרת המחץ או עם  תותחית המכירות שמתנהלת בבלגן נוראי ? 

המטרה שלנו היא לבנות מערכת שבה כל החוליות מתפקדות ברמה גבוהה ככל האפשר: מנגנון משומן המנהל את משפך המכירות  בצורה מסודרת ואפקטיבית ומפגש מכירה עוצמתי שמצליח לסגור עיסקאות עם לקוחות.



נגדיר יחד את שלושת הרכיבים המרכזיים במערכת ניהול מכירות ללקוחות חדשים:

א.   מערכת מידע וניהול - מכילה את כל הנתונים הקשורים ללקוחות ולתהליך המכירה.

ב.   משפך המכירות - תהליך ליווי הלקוח בתהליך המכירה - מקבלת הליד ועד מימוש העסקה.

ג.   פגישת המכירה - פעילות השיא שמטרתה לסגור את העסקה.

בואו נתחיל להקים את המערכת לגיוס לקוחות חדשים בעסק שלכם  .. מתחילים ..

   


המלצות:




 מתקשים? רוצים להתייעץ לגבי מה מתאים לכם?

אנחנו לרשותכם 24 שעות ביממה

052-4440858/ 050-5566066