אופנים בלי שרשרת
הפרויקט של
זיו ברוש
אנחנו מפתחים טכנולוגיה המהווה שינוי מהפכני לאופניים ולכל חווית הרכיבה. בקיצור: הורדנו את השרשרת איך? שאלה טובה. כנסו לפרוייקט ותגלו.
211%
315,460
מתוך 150,000
0
נותרו
278
תומכים
הכל או כלום.הפרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 26/04/2015

For English version click here or the 3 green dots (mobile)

  

תומכים יקרים, איזה כיף! רק לפני שבועיים עלינו לאוויר וכבר הגענו ליעד !! זה אומר שהפרויקט קורה !  אנחנו לוחצים על הכפתור ואופנים ללא שרשרת יוצאים לדרך.

 

כמה דברים אליכם - הקהילה שנוצרה ונוצרת כאן.

דבר ראשון - תודה ! תודה לכולכם, בלעדיכם הכפתור לא היה נלחץ….. אנו רק יכולים להבטיח לכם שלעולם לא נשכח אתכם ,שאתם תמיד תהיו הראשונים לדעת הכל ותהיה לכם הזכות לקנות מוצרים ישירות מאיתנו גם בגרסאות הבאות במחיר ייחודי.

 

עכשיו אנחנו מסמנים את היעד הבא שלנו  - 300,000 ש"ח. על מנת להמשיך בפיתוח המוצר ולפתח עוד מוצרים נוספים אנו צריכים עוד כסף. מעבר לזה - כעת שכבר ברור שהמוצר הוא אמיתי ניתן לתמוך ולקבל יחידות אחרונות במחיר שלא יחזור - 1490 ש"ח !

החלטנו להקצות 150 זוגות אופניים במחיר הזה כשיצאנו לדרך ככה שאין עוד הרבה במחיר הזה. מי שלא ימהר ויתמוך יצטרך לשלם יותר......

 

באם נגיע לסכום של לפחות 300,000 ש"ח:

  1. נפתח אופני ילדים CHAINFREE - אוטומטיים.
  2. נערוך  הגרלה בין כל התומכים שבה יוגרלו זוג אופני CHAINFREE אוטומטיים.
  3. כל מי שתמך בפרויקט יקבל תשורה נוספת (טי שירט או בקבוק מים לאופניים לבחירתכם). 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

שלום, אני זיו, חבריי ואני פיתחנו אופניים ללא שרשרת. כן, אתם קוראים נכון - ללא שרשרת!

קראנו לאופניים שלנו ChainFree -

ה-ChainFree עובדים על כוח הידראולי, ונותנים לרוכב חוויית רכיבה חדשה ומופלאה.

 

 

מעתה ניתן להפטר מתסביכי הילוכים, כתמי הגריז, אילוצי שימון, רגישות לבוץ ואבנים, הנגיסות השחורות-אדומות (המעצבנות האלה) שמשאירים גלגלי השיניים בשרירי הרגליים, והילדים שמתבאסים שנופלת להם השרשרת.  ואה, כן, ב-ChainFree השרשרת גם לא נקרעת בדיוק עם רדת החשכה, 20 קילומטר מהרכב ובאזור ללא קליטה סלולארית.

נשמע הגיוני שיהיו כאלה אופניים? אז למרבה הפלא - עד היום לא היו... ועתה יש!

כחובבי אופניים, חשבנו שאחרי מאות שנים בהם האופניים נראים ופועלים בערך ללא שינוי (ומי שאמר עכשיו חשמליים - שיעבור לפרויקט אחר), הגיע הזמן להעלות את כלי הרכב המופלא הזה לדור הבא.

פיתחנו מענה לחובבי הרכיבה, ובעצם לכל מי שרוכב על אופניים, חלופה נוחה, יעילה ומתקדמת - ChainFree.

 

נשמע לכם דמיוני? גם לי!  וזה בדיוק מה שהדליק אותי וגרם לי להשקיע שנים בפרויקט.

 

לאחר עבודה קשה וחישובים מסובכים -  הצלחתי!

ה-ChainFree הפך מחלום למציאות, והאב טיפוס הראשון כבר חי ונושם אצלי בחצר.

מרכיביה העיקריים של מערכת ההנעה החדשנית, מתבססים על סיבוב ארכובה (קראנק) המחוברת  למשאבה הידראולית, אשר בונה לחץ המפעיל מנוע הידראולי.

המנוע ההידראולי מסובב את הגלגל האחורי ומספק את ההנעה.

שליטה על כמות ולחץ השמן, מאפשרת למעשה, שינוי יחס (גיר/מהלכים) באופן רציף, כך שבפועל הרוכב ייהנה מאין סוף הילוכים, משמע מערכת הילוכים אוטומטית רציפה.

ממש ברגע זה אנחנו מוכנים "ללחוץ על הכפתור" ולצאת לדרך עם  המהדורה הראשונה והחגיגית של ה-ChainFree.

 

 

אתם מוזמנים לבחור מהאפשרויות שעומדות לרשותכם בצד שמאל וכשנגיע לסכום של 150,000, כלומר כ-100 זוגות אופניים, נוכל לצאת לדרך.

 

קצת על האפשרויות שלכם:

אני מניח שלכל אחד מכם יש צורך קצת שונה. לכן פיתחנו מספר חלופות לבחירתכם. תוכלו למצוא אותן במדרגות התמיכה כאן משמאל.

 

 

 

 

1. אופני ChainFree Single Speed: לרוכבים בעיר ולחובבי הז'אנר - אופניים ללא הילוכים, ומעכשיו גם ללא שרשרת.

 

2. אופני ChainFree גיר אוטומטי רציף: הקטע המשגע באמת באופניים האלה, הוא שהגיר שלהם רציף. אין יותר High' Low, 21... פשוט אינסוף הילוכים רציפים. ככל שאתה מסובב את הידית - יחס ההעברה עולה. באפשרותך לבחור מצב ידני או אוטומטי.

 

3. ChainFree Kids: ילדים ושרשרת אופניים זה סיפור כואב. סוף סוף אפשר להעניק להם אופניים בטיחותיים, שלא תופסים את המכנסיים, השמלה או חלילה את האצבעות, ולא נתקעים כשהשרשרת נופלת איפשהו בדרך.

 

***

קצת היסטוריה

משחר האנושות שאף האדם להתקדם. האש, כלי השיט, הגלגל, כלי הטיס והמחשב, היוו רק חלק מההמצאות  והתגליות שהיה בהן בכדי לשנות את פני ההיסטוריה.

האופניים נרשמו כפטנט בשנת 1819 כ-" אופני דחיפה " , אך רק כ-40 שנה לאחר מכן, ב-1860, יוצרו האופניים הראשונים עם הנעה, ובהם הורכבו פדלים, ורק בחיבור ישיר לגלגל.

ב-1885 פותחו " האופניים המודרניים " הראשונים, אשר שילבו שרשרת ומערכות הילוכים.

 

תחום האופניים עבר פיתוח נרחב מאז ועד היום, פותחו דגמים רבים, שוכללו שיטות הייצור, נעשה שימוש בחומרים מתקדמים, ושודרגו המערכות השונות. אך באופן כללי כתפיסה ,שיטת ההנעה של האופניים נשארה דומה לאלו של סוף המאה ה-19 .

האופניים החשמליים, על אף שעושים שימוש במנוע חשמלי לצורך סיוע בהנעת האופניים, גם הם עדיין מונעים בשיטה הקלאסית, הנשענת על חיבור מכני של ארכובה - גלגל שיניים קדמי - שרשרת - גלגל שיניים אחורי .

 

עוד קצת עליי

זיו , כבן 57, מחלוצי התעופה באווירונים זעירי-משקל,  יזם שהקים מיזמים מוצלחים ומעניינים, ביניהם מערכת לחילוץ לכודים מבניינים רבי קומות.

 

זיו צפה ונשבה בקסמו של פיתוח אופניים הידראוליים שבנו סטודנטים באוניברסיטה בארצות הברית. הוא זיהה, את הפוטנציאל לחולל שינוי תפיסתי ושדרוג מהותי באופן ההפעלה וההנעה של אופניים.


כתבו עלינו במגזין "אופניים" שצורף למנויי עיתון "הארץ" (עמ' 70-71) - לקריאת הכתבה לחצו כאן !  

 

 

שאלות ותשובות

 

 

האם כבר אפשר לערוך נסיעת מבחן על האופניים ?

 

כרגע יש לנו מספר אבי טיפוס 

 

והיחידים שיורשו לנסות אותם לפני כולם הם קבוצת היועצים שתמכו במדרגה בשווי 390 ש"ח פה משמאל.

 

תמיכתכם בפרויקט תאפשר לנו להזמין את השלדות המיוחדות שאנחנו צריכים (שלדות שמאפשרות הולכה של צינורות השמן בתוך השלדה ולא כמו שהם באבי הטיפוס מחוצה לה) ולייצר מלאי ראשוני של תבניות וחלקים על מנת לייצר ביצור המוני את האופניים הראשונות

 

במהלך ההשקה לציבור נקיים אירוע טרום השקה לכלל תומכי הפרויקט ובו תוכלו כולכם לנסות את האופניים ואפילו לקחת אותם הבייתה...

 

האם האופניים יכולות להתאים גם לשטח ? 

 

 בהחלט, אופניים ללא שרשרת  של ChainFree מתאימים לכל סוגי הרכיבה.

 

 הדגם הראשון שיצא הוא דגםtouring/city  כפי שמופיע בסרט, בהמשך נוציא דגמים נוספים.

 

 האם אפשר להזמין את האפנים לחו"ל - וכמה זה יעלה בערך ? 

 

בהחלט ניתן להזמין אופניים לחו"ל, עלויות המשלוח תלויות בכמויות ההזמנה, 

 

מספר המזמינים ויעד המשלוח.

 

Follow us on facebook logo

 

 צפו בכתבה שהתפרסמה עלינו בלילה כלכלי

 

 

 

האזינו לראיון בגל"צ בתכנית של יאיר ניצני 23.03.15: 

 

 

 

מוזמנים להתרשם מהכתבות שהתפרסמו עלינו.


 

 

כתבה בגלובס TV:

 

 

כתבה מתוכנית הבוקר ב'רשת':